lerret helse sko nettbutikk

helse sko nettbutikk

helse sko nettbutikk
Rated 4.8/5 based on 607 customer reviews
Nok568 In stock

2015 helse sko nettbutikk

helse sko nettbutikk n? daglige svingninger i yuan mot dollar opp 0,5%. I ?revis USA til ? revaluere sin valuta produksjon, n? erstattet av forhandlere protesterer p? at de mener yuan ville gj?re kinesiskproduserte varer prisene. ? Utviklede markeder i Europa, er situasjonen ogs? sant. RMB takknemlighet vil gj?re det mulig for forbrukerne ? betale h?yere priser eller trykke ned fortjenesten av detaljhandel og produsent. I mellomtiden har Kinas l?nningene ?kte trusselen om streik nylig Kina viser kinesiske arbeidere ikke lenger er villige til ? v?re billig arbeidskraft. ? The Economist ansl?r at Kina i ?r, vil reall?nnen vokse med 12,4%, 2014 en vekst p? 9% per ?r, kan noen kjente bedrifter i l?nns?kninger v?re h?yere. Tekstil og andre arbeidsintensive n?ringer vil lide et alvorlig slag, men annen industri situasjonen ikke er s? alvorlig, for eksempel l?nnskostnader utgj?r bare en liten del av elektronikkindustrien. I tillegg ?kte l?nninger har ogs? muligheten til ? bli motvirket av ?kt produktivitet. ? RMB revaluering er faktisk en trussel, men det er tegn p? at den kinesiske regjeringen vil hindre prisene revaluering, de neste ett eller to ?r RMB takknemlighet burde bare litt. Faktisk, det offentlige mener tempoet i RMB takknemlighet vil v?re mye tregere enn forrige gang, valutamarkedet syn, ogs? de langsiktige markedets forventninger om RMB takknemlighet neste 12 bare 2,2%. ? Men Nike, Nike sa valutaendringer og kostnadsvekst, vil p?virke de finansielle tallene neste ?r. Nike Nike er sv?rt avhengig av det amerikanske markedet, til den amerikanske industrien revaluere sin valuta, resultatene av USA m?tte m?te den st?rste risikoen, er det litt ironisk. Noen produsenter har begynt ? vurdere fjerning av fabrikker i Kina, men fra et annet synspunkt, en ?kning i kj?pekraften av kinesiske forbrukere, kan produsentene kunne oppveie tap i utviklede markeder. Nike (Nike Inc.) fiskal fjerde kvartal overskudd steg 53 prosent, p? grunn av den samme periode i fjor inkludert restruktureringskostnader som resulterer i en lav sammenligning basen, og kvart marginer og inntektsvekst, selskapets ordrebok for levering i fremtiden steg . Selskapets kvartalsomsetningen ?kte mindre enn analytikerne forventet. Men mengden av ordre for fremtidig levering innen Nike verdensomspennende vekst p? 7%, til $ 8.8 milliarder, uten ? vurdere valutasvingninger i mengden av fremtidig levering av ordrer ?kte med 10%. 31. mai i fjerde kvartal har selskapet realisert $ 521.900.000 profitt

bla helse sko nettbutikk

helse sko nettbutikk de fleste av de store byene i forbruksniv? og utvikling av prisstrategi, andre og tredje niv?et byer for de lave forbruksniv?, men det vil hindre deres tilgang til og erobre dette markedet. P? grunn av dette, bare for ? bli den f?rste nasjonale merke hvor aggressive ekspansjons stillinger. ?Men UBS Securities nylig utgitt en analyse, men til kinesiske sports apparel industrien, for eksempel laget en interessant hypotese: hvis disse internasjonale merkevarer som Nike, Nike, Adidas, velger ? lansere en lavere pris for den andre og tredje niv?et byer fott?y, s? vil innenlandske merker hvilken innvirkning gj?re? Nike hvis "synke", og starter med forhandleren kostnadskontroll for ? starte ?I begynnelsen av mai i ?r, Adidas annonserte resultater for f?rste kvartal, viser Greater China salget falt 15 prosent fra ?r til ?r, mens p? samme tid, ble Nike forventet, om de neste fem ?rene, inkludert store fremvoksende markeder, inkludert Kina, vil den ?rlige inntekter v?re 10% veksttakten. Dette betyr p? den ene siden, den opprinnelige av disse internasjonale merkevarer er kjent med f?rste linje markedet har etter hvert blitt mettet, p? den annen side, m? de justere salgskanaler og produktportef?lje s? snart som mulig, for ? n? det laveste niv?et p? forbruket av andre og tredje niv?et byer, heller enn ? vente p? naturen for ? ?ke kj?pekraften til forbrukerne der. ?Men if?lge UBS rapporten analyserer dagens andre og tredje niv? byer Shoes "perfekt pris" mellom 170-250 yuan, og Nike (som andel av den f?rste internasjonale line sports merke) Salgsprisene i kinesisk fott?y den 400-1000 per m?ned, $ 150 prisforskjellen mellom de to er den viktigste ?rsaken til deres tjenester kan ikke hindre i andre og tredje niv? markeder. I kontrast er dagens fokus p? andre og tredje niv?et byer aktivt med ? utvide markedet flere store innenlandske merker, er dens prising i utgangspunktet rundt 170-250 yuan flyte opp og ned omr?det 50-70 millioner. ?Men hvis minsteprisen Nike Nike sko vil v?re 300 yuan, men fortsatt litt h?yere enn "perfekt pris", men "? bruke 50 yuan kan kj?pe et par Nike sko," ideen er sv?rt sannsynlig ? v?re drevet av de som n? er Kj?p Li Ning, Anta, spesielle trinn som h?yverdig joggesko merkevare forbrukerne f?rst metastase. ?Dermed forutsetningen for et behov for ? ta ledelsen problemet er, om Nike Nike joggesko kan oppn? 300 yuan et par av det? ?If?lge UBS videre analyse p?pekte at forutsetningen i gjeldende prisstrategi

beste helse sko nettbutikk

helse sko nettbutikk prisen er $ 130. Men den samme par sko priset Bryant fem menn Nike butikker i Shanghai, Tibet Road til 1298 yuan, I form av renminbi som en enhet av kontoen, spredning mellom nesten 400 yuan. Gjennomsnittlig kj?pekraft amerikanere er mye h?yere enn i Kina, hvorfor Nike produkter i USA, men prisen er billigere enn Kina? Nike markedet diskriminering? En person kjent med Nike innsidere p? "First Financial Daily" sa: "For eksempel, er en $ 100 par Nike joggesko OEM-produksjon koster bare ca $ 10, er Nike halvparten av prisen til forhandleren, ca $ 50, veiledende pris p? $ 100 og deretter solgt, hele prosessen for ? bli kvitt alle kostnader, Nike produkt bruttomargin p? rundt 40%, er ganske h?y. " H?ye priser og h?ye fortjenestemarginer kan bli satt p? et par tvillingbr?dre, Nike h?ymarginprodukter i det kinesiske markedet, selv i det globale markedet er Nike mester. Nike utgitt i juni i ?r, den fjerde kvartals rapport, som 31. mai i ?r, Greater China inntekter $ 464 millioner, EBIT (EBIT, inntjening f?r renter, resultat f?r skatt) p? $ 187 millioner, inntektsskatt f?r fortjenestemargin n?dde 40,3%, derimot, Nike EBIT margin i det nordamerikanske markedet var 24,2%, 20,2% i Vest-Europa, ?st- og Sentral-europeiske markedet er 25,3%, Japan 23,4%, fremvoksende markeder 20.5 % sammenlignet med andre posisjon i ?st-Europa og Sentral-Europa EBIT-margin p? 25,3%, Greater China, 15 prosentpoeng h?yere. En kinesisk produsent av Nike sko som har ansvar fortalte journalister i g?r, spredning av kinesiske skatter, n?ringsliv og forbrukervaner har et forhold, i tillegg til salgs ansatte l?nn, andre kostnader forbundet med salgs i Kina og utenlands s? mye som utviklet land eller regioner. Den nyutnevnte talsmann for Nike Kina vil ogs? v?re den viktigste ?rsaken tilskrives HuangXiangYan h?ye tollsatser og logistikkostnader, hun sa: "Nike Nike i innenlandsk salg av produkter er sv?rt stor, er det sko, kl?r, tilbeh?r, og noen produktpriser gj?re h?yere enn den amerikanske, noen er ikke. " HuangXiangYan at Kinas tariffer ha en st?rre innvirkning p? prising av produkter. Nike forf?lge eiendel lys strategi, i tillegg til forskning og utvikling, salg av virksomhet, ikke produsere, produkter fra hele verden p? vegne av anlegget. 2009 regnskaps?r, Nike globale totalt 618 produsenter, og som 1. juni 2009, har Nike totalt 136 st?periene i Kina. HuangXiangYan sa Nike i Kinas st?perier ingen rett til ? selge produkter i Kina for ? bli eksportert til tredje plass

Google+ Instagram Pinterest Twitter Facebook